Kdaj:
13. 4. 2021 – 20. 5. 2021 (60 ur)
2x tedensko, torek in četrtek; vsak sklop 3 pedagoške ure online, od 16:30 – 18:45

Organizator: Srednja trgovska šola Ljubljana

Predavateljica: ga. Urška Merljak, univ. dipl. pravnica, specializantka integrativne psihoterapije, mediatorka in raziskovalka plesa

Prijave pošljite na e-naslov : jasna.cot@sts-ljubljana.si  (največ 20 udeležencev)

Opis programa:

Vsak sklop vključuje:

  • 3 pedagoške ure interaktivno (online) delo,
  • e-delovni zvezek po vsakem sklopu,
  • PPT učno gradivo po vsakem sklopu,
  • jamboard delo,
  • priprava končne naloge (individualna pomoč udeležencem pri pripravi končne naloge).

Pri trženju, prodaji in oglaševanju je izrednega pomena, da so se prodajniki, oglaševalci in odločevalci zmožni čim bolje približati potencialnemu kupcu ali poslovnemu partnerju in njegovim potrebam. Pri tem se velikokrat srečujejo z odpori, nezaupanjem, prezasedenostjo, časovno stisko, prenasičenostjo z informacijami in drugimi učinki hitrega tempa življenja sogovornikov. Zato je pri kontaktu s strankami ključno za uspeh obvladovanje veščin empatije – vživljanja v sogovornika, uglašenost, različnih pristopov komunikacije in zagotavljanje stika ter občutka slišanosti pri sogovorniku. Le tako je mogoče doseči resnično identifikacijo potreb ter doseganje stika s potencialnim kupcem/poslovnim partnerjem na globji ravni. Prav to pa je osnova za uspešno prodajo, oziroma razvoj tesnih partnerskih odnosov s ključnimi deležniki. V okviru programa bomo udeležencem podali znanja in veščine s tega področja.

Cilji programa: Usposabljanje zaposlenih za sodoben in napreden, bolj poglobljen in celovit pristop do kupcev in poslovnih partnerjev. Krepitev kompetenc prodajnikov, oglaševalcev in vodstvenega kadra na tem področju bo omogočal doseganje globljega razumevanja potreb kupcev in poslovnih partnerjev, odziv na te potrebe ter posledično bistveno izboljšanje konkurenčne prednosti podjetja.

Ciljna skupina: Zaposleni v trženju, prodaji in oglaševanju, ter vodstveni kadri (različna podjetja v gospodarstvu, proizvodnji, turizmu, gostinstvu, kmetijstvu,…).

Pogoji vključitve: Status zaposlenega; pogodba o zaposlitvi, status s.p. ali kmeta.

Pogoji za končanje: 80% prisotnost ter opravljenih vsaj 80% prakičnih nalog ter celoten obseg samostojnega dela (pisna refelksija praktičnih nalog).

Usposabljanje poteka v sklopu projekta Munera 3, naložbo sofinancirata RS in EU iz Evropskega socialnega sklada

(Skupno 44 obiskov, današnjih obiskov 1)