Povabilo k oddaji ponudbe – VZDRŽEVANJE RAČUNALNIŠKEGA SISTEMA
Do srede, 31. 7. 2024, do 14. ure zbiramo ponudbe za vzdrževanje računalniškega sistema (vzdrževanje delovanja računalnikov, strežnika, pomoč pri inštalaciji in uporabi uporabniških programov, pomoč pri nabavi in instalaciji nove opreme,…) v šolskem letu 2024/25.
Ponudbo pošljite na e-naslov: info@stas-ljubljana,si.
OBJAVLJENO 16. 7. 2023
Povabilo k oddaji ponudbe – RAČUNOVODSKE STORITVE – potekel
Do ponedeljka, 24. 6. 2024, do 12 ure zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2024 do 30. 6. 2025 . Povabilo k oddaji ponudbe najdete na naslednji povezavi:
Povabilo k oddaji ponudbe za opravljanje računovodskih storitev
Povabilo k oddaji ponudbe za storitev svetovanja s področja davkov in financ ter drugih področij
Objavljeno: 10. 6. 2024
Povabilo k oddaji ponudbe – VZDRŽEVANJE RAČUNALNIŠKEGA SISTEMA – potekel
Do srede, 16. 8. 2023, do 14. ure zbiramo ponudbe za vzdrževanje računalniškega sistema (vzdrževanje delovanja računalnikov, strežnika, pomoč pri inštalaciji in uporabi uporabniških programov, pomoč pri nabavi in instalaciji nove opreme,…)
Ponudbo pošljite na e-naslov: info@stas-ljubljana,si.
OBJAVLJENO 10. 8. 2023
Povabilo k oddaji ponudbe – RAČUNOVODSKE STORITVE – POTEKEL
Do torka, 13. 6. 2023, do 12 ure zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2023 do 30. 6. 2024 . Povabilo o oddaji ponudbe najdete na naslednji povezavi:
Objavljeno: 31. 5. 2023
POVABILO K ODDAJI PONUDBE – ŠOLSKA PREHRANA – POTEKEL
Do 5. 7. 2022, do 12. ure, zbiramo ponudbe za pripravo in razdeljevanje šolskih malic ter prosto prodajo malic za dijake in zaposlene v šolski prodajalni za obdobje od 1. 9. 2022 do 24. 6. 2025. Povabilo o oddaji ponudb in priloge k ponudbeni dokumentaciji najdete na naslednjih povezavah:
OBJAVLJENO: 28. 6. 2022
Povabilo k oddaji ponudbe – RAČUNOVODSKE STORITVE – potekel
Do ponedeljka, 13. 6. 2022, do 12. ure, zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2022 do 30. 6. 2023. Povabilo o oddaji ponudb najdete na naslednji povezavi:
Ponudbo lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na info@sts-ljubljana.si.
RAZPISNA DOKUMENTACIJA – STORITEV FIZIČNEGA VAROVANJA – potekel
Do 16. 8. 2021 do 9.00 zbiramo ponudbe za storitev fizičnega varovanja za obdobje od 1. 9. 2021 do 31. 8. 2025.
Ponudbe zbiramo preko e-JN: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_jnc_podrobno.xhtml?zadevaId=4681
Objavljeno: 13. 7. 2021
Povabilo k oddaji ponudbe – RAČUNOVODSKE STORITVE – potekel
Do petka, 11. 6. 2021, do 12. ure, zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2021 do 30. 6. 2022. Povabilo o oddaji ponudb najdete na naslednji povezavi:
Ponudbo lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na info@sts-ljubljana.si.
OBJAVLJENO: 1. 6. 2021
Objava seznama oddanih evidenčnih naročil, oddahni v letu 2020
V skladu z drugim odstavkom 21. člena ZJN-3* mora naročnik del evidence o evidenčnih naročilih, oddanih v preteklem letu, do zadnjega dne februarja objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil. Objavljen seznam evidenčnih naročil, oddanih v letu 2020, mora zajemati evidenčna naročila:
- ‒ ki so bila oddana od 1. 1. 2020 do 31. 12. 2020 na splošnem ali infrastrukturnem področju
in - ‒ katerih vrednost je enaka ali višja od 10.000 EUR brez DDV in nižja od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3* in 90. členu ZIUZEOP oziroma 5. členu ZZUOOP***, od katerih dalje mora izvesti postopek javnega naročanja, na način kot ga določa zakon.
* Zakon o javnem naročanju (Uradni list RS, št. 91/15 in 14/18; ZJN-3)
*** Zakon o interventnih ukrepih za zajezitev epidemije COVID-19 in omilitev njenih posledic za državljane in gospodarstvo (Uradni list RS, št. 49/20 in 61/20; ZIUZEOP) oziroma Zakon o začasnih ukrepih za omilitev in odpravo posledic COVID-19 (Uradni list RS. št. 152/20; ZZUOOP)
Povabilo k oddaji ponudbe – RAČUNOVODSKE STORITVE – potekel
Do 12. 6. 2020, do 12. ure, zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2020 do 30. 6. 2021. Povabilo o oddaji ponudb najdete na naslednji povezavi:
Splošna ponudba računovodskih storitev
Ponudbo lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na info@sts-ljubljana.si.
OBJAVLJENO: 8. 6. 2020
Objava seznama oddanih evidenčnih naročil, oddanih v letu 2019
V skladu z javno naročniško zakonodajo mora naročnik:
- statistične podatke o evidenčnih naročilih, oddanih v letu 2019, sporočiti do vključno 28. februarja 2020 in
- na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil do vključno 29. februarja 2020 objaviti tudi seznam oddanih evidenčnih naročil, ki mora zajemati podatke o evidenčnih naročilih, ki so bila v letu 2019 oddana na splošnem in infrastrukturnem področju in katerih vrednost (brez DDV) je enaka ali višja od 10.000 EUR in nižja od mejnih vrednosti iz prvega odstavka 21. člena ZJN-3.
Seznam evidenčnih naročil 2019
objavljeno 28. 2. 2020
RAZPISNA DOKUMENTACIJA – STORITEV FIZIČNEGA VAROVANJA – potekel
Do 30. 8. 2019 do 9.00 zbiramo ponudbe za storitev fizičnega varovanja za obdobje od 1. 9. 2019 do 31. 8. 2020.
Razpisna dokumentacija_sprememba
Čistopis spremenjene razpisne dokumentacije
Ponudbe zbiramo preko e-JN: https://ejn.gov.si/ponudba/pages/aktualno/aktualno_javno_narocilo_podrobno.xhtml?zadevaId=12133.
Objavljeno: 16. 8. 2019
Posodobljeno: 26. 8. 2019
POVABILO K ODDAJI PONUDBE – RAČUNOVODSKE STORITVE – potekel
Do 20. 6. 2019, do 12. ure, zbiramo ponudbe za opravljanje računovodskih storitev in storitev svetovanja za obdobje od 1. 7. 2019 do 30. 6. 2020. Povabilo o oddaji ponudb najdete na naslednji povezavi:
ponudba za računovodske storitve in storitev svetovanja
Ponudbo lahko pošljete po navadni ali elektronski pošti na info@sts-ljubljana.si.
OBJAVLJENO: 10. 6. 2019
POVABILO K ODDAJI PONUDBE – ŠOLSKA PREHRANA – potekel
Do 12. 6. 2019, do 12. ure, zbiramo ponudbe za pripravo in razdeljevanje šolskih malic ter prosto prodajo malic za dijake in zaposlene v šolski prodajalni za obdobje od 1. 9. 2019 do 24. 6. 2022. Povabilo o oddaji ponudb in priloge k ponudbeni dokumentaciji najdete na naslednjih povezavah:
povabilo k oddaji ponudbe – subvencionirana šolska malica
obvezne priloge razpis prehrana maj 2019
pogodba o storitvi prehrane maj 2019
OBJAVLJENO: 31. 5. 2019
Objava seznama oddanih evidenčnih naročil, oddanih v letu 2018
V skladu z drugim odstavkom 21. člena ZJN-3* mora naročnik del evidence o evidenčnih naročilih, oddanih v preteklem letu, do 28. 2. tekočega leta objaviti na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil. Objavljen seznam evidenčnih naročil, oddanih v letu 2018, mora zajemati evidenčna naročila:
- ‒ ki so bila oddana od 1. 1. 2018 do 31. 12. 2018 na splošnem ali infrastrukturnem področju in
- ‒ katerih vrednost je enaka ali višja od 10.000 EUR brez DDV in nižja od mejnih vrednosti, ki so določene v prvem odstavku 21. člena ZJN-3* in od katerih dalje mora izvesti postopek javnega naročanja, na način kot ga določa zakon.
seznam evidenčnih naročil 2018
objavljeno 26. 2. 2019
Povabilo k oddaji ponudbe za šolsko prehrano – potekel
Do 30. 6. 2017, do 12. ure, zbiramo ponudbe za pripravo in razdeljevanje šolskih malic ter prosto prodajo malic za dijake in zaposlene v šolski prodajalni za obdobje od 1. 9. 2017 do 31. 8. 2019. Povabilo o oddaji ponudb in priloge k ponudbeni dokumentaciji najdete na naslednjih povezavah:
povabilo k oddaji ponudb JN-1-2017
pogodba o storitvi prehrane 2017
objavljeno: 12. junij 2017
Seznam evidenčnih naročil, oddanih v letu 2016
V skladu z drugim odstavkom 21. člena ZJN-3 lahko naročnik seznam oddanih evidenčnih naročil objavi na svoji spletni strani ali portalu javnih naročil. Seznam mora vsebovati podatke o oddanih evidenčnih naročilih v vrednosti od 10.000 EUR do mejne vrednosti iz prvega odstavka 21. člena ZJN-3.